dość solidne, trochę trudno się czasami wpiąć - "pięta" opada, można dowiązać ekspander aby była podniesiona, patent zdaje się z bomberów, jedyny mankament to fakt, że od razu masz w pakiecie kanting, czyli pewne pochylenie wiązań tak jakby do środka - oczywiście możesz też pochylić na zewnątrz, ale nie rekomenduje się. no i ten kanting w snowpro race jest nieregulowalny, chyba że dorobisz podkładki co podwyższy wiązania i wtedy też trzeba zmienić śruby.
a kanting no to... bardzo indywidualna sprawa
poniżej cytat z Erika Beckmana:
C. Kanting i lift są niemal powszechnie źle rozumiane. Jeśli uważasz, że kanting dośrodkowy jest przeznaczony dla jeźdźców z iksowatymi nogami (knock-kneed riders), a kanting zewnętrzny dla jeźdźców o pałąkowatych nogach, to znaczy, że nie rozumiesz o co chodzi. Podobnie lift na pięcie lub na palcach nie powinien być używany przede wszystkim aby pozwolić na szerszy stance.
D. Kanting i lift powinny być ustawiane niezależnie, z dokładnością do co najmniej 1/2 stopnia. Biorąc pod uwagę fakt, że mechanizm utrzymywania równowagi przez człowieka jest niezwykle czuły (dziesiąte części stopnia nachylenia podłoża są odczuwalne) nie jest to niezrozumiałe założenie, głównie z tego powodu, że brak równowagi powoduje napięcie mięśni, które to napięcie powoduje zmęczenie oraz (lockout) rozregulowanie systemu zawieszenia jeźdźcy.