Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaka kolejna deska?
Na twardej desce śmigam ponad 15 lat, jestem pewno jak większość z Was samoukiem, jeżdżę "turystyczny race", EC nigdy nie próbowałem.
Do tej pory jeździłem na: jakieś dwa oxygeny, rossignol, dwie F2 SL, starszy Hot Blast GS i aktualnie (już od kilku lat) kolejny Hot Blast GS 176 dokładnie taki: https://photos.google.com/share/AF1QipOxL67QuZ5CmImDtQRk1hi1dPL3BrGa5RLt84inO6Ki5m4yDJI2JvlSTYgajLGt_g?key=czFTR0VoTXJ5bEJDV0tLOEhKYnFnRmdlZm1GTkRn jest to jakaś wersja "for Japan", stara decha ale kupowałem ją kilka mlat temu jako nową.
Nie znam się na teorii twardego snowboardu i nie wiem czy ta deska jest sztywna czy nie i parametry oprócz promienia skrętu nie wiele mi mówią.
Jestem pewny tylko jednego, że im szybciej tym HOt Blast lepiej skręca (płynniej), lepiej przechodzi z krawędzi na krawędź i w ogóle im szybciej to przyjemniej.
Przy mniejszych prędkościach ciężko utrzymać się na krawędzi i czasem się ześlizguję.
I jeszcze jedno na tej desce 2 godziny to max co pociągnę i nogi jak z waty.

I problem jest w tym że lata lecą, nogi słabsze i już nie daję radę na Hot Blaście. Pierońsko mnie męczy i długo trzeba się w "nią wjeżdżać" na początku każdego sezonu, żeby później było przyjemnie.

Co byście polecili jako kolejną dechę?
Czy freecarver od Shamana będzie dla mnie ok, czy raczej szukać czegoś bardziej firmowego ale używanego?
Budżet mam raczej ograniczony.
Z góry dzięki za wszystkie propozycje.
Odpowiedz
kot?

http://snowanarchy.pl/showthread.php?tid=342

na pewno mordeczka ci cos opuści...
Odpowiedz
(13-02-2017, 03:44 PM)slapos napisał(a): kot?

http://snowanarchy.pl/showthread.php?tid=342

na pewno mordeczka ci cos opuści...

Jaki kot?
Czy ten volkl to wymagająca deska? Bo takiej już raczej nie chcę.
Odpowiedz
Z ciekawości,

Ile masz lat?

Waga?

Wzrost?

Wysłane z TapaTalka
Odpowiedz
(13-02-2017, 07:04 PM)SzymonH napisał(a): Z ciekawości,

Ile masz lat?

Waga?

Wzrost?