Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobór (pierwszej) deski
W ramach wstępu: na snowboardzie jeżdżę od 2003 roku, podczas ostatnich paru wyjazdów zorientowałem się, że mimo miękkiej deski praktycznie jedyne co robię na wyjazdach to katowanie jazdy ciętym, więc postanowiłem wreszcie zorganizować sobie adekwatny sprzęt, żeby mi z tym lepiej szło. Stąd chciałem się Was trochę poradzić.

Nie mam za bardzo wiedzy na temat doboru twardej deski, praktycznie wszystko co wiem, wywodzi się z tej strony. Z tego co rozumiem powinienem się rozglądać za slalomową deską (co też jest zgodne ze stylem jazdy, jaki chciałbym wypracować) o długości takiej, żeby sięgała mi gdzieś do wysokości brody/nosa, czyli w moim przypadku ok 166-174 cm.

Zgodzilibyście się z mniej więcej takimi kryteriami doboru? Bo jak patrzę na ofertę FTWO, to ichnia losowo wybrana deska slalomowa w żadnej wersji nie osiąga takiej długości - są tylko 157 - 163, z katalogu, który ledwo udało mi się znaleźć wynika, że powinienem z racji swojej solidnej wagi brać raczej największy rozmiar, niezależnie od modelu.

Podobnie co do wiązań obstawiałbym coś mniej więcej takiego: http://www.blue-tomato.com/en-GB/product/F2+FTWO-Intec+Titanflex+black+2015-301827570-black/

Szczegóły techniczne: jestem mężczyzną, mam 187 cm wzrostu, rozmiar buta 44, a ważę w zależności od pogody od 86 do 90 kilogramów Smile

Dodatkowe wirtualne piwa za sugestie konkretnych modeli i porady, gdzie je można dostać, bo z tego co patrzę trudno znaleźć sklep z większym wyborem twardych desek.

full disclosure: pozwoliłem sobie tutaj przekleić w całości analogiczny temat, który założyłem na na krawędzi, bo trudno mi w tym momencie stwierdzić, które z for jest bardziej żywe. Na którym będą bardziej wartościowe odpowiedzi, na to pewnie będę w przyszłości częściej zaglądał Wink
Odpowiedz
Hej,